Få svar på ofte stilte spørsmål om fakturering, vilkår og levering.

Hvordan kan jeg spore forsendelsen min?

Når vi sender bestillingen din, vil du motta en e-post med en sporinglenke, slik at du kan spore pakken din. Hvis du følger lenken, kan du sjekke pakken din status og plassering. Når pakken din ankommer til hentepunktet, vil du motta en varsling via SMS, e-post eller brev. Hvis pakken din har ankommet, men du ikke har mottatt en varsling, kan du alltid hente den ved å bruke forsendelses-ID-en som er oppgitt i lenken. Hvis du har valgt hjemmelevering, vil pakken din bli levert direkte til hjemmet ditt.

Hvor kan jeg finne fakturaen min?

Fakturaen din blir sendt til e-postadressen din 1-3 dager etter kjøpet. Hvis du ikke finner fakturaen din, kan du logge inn på Klarna for å se fakturaen din.

Hvilken golfball passer best for meg?

Vi har en veldig nyttig og enkel guide for å hjelpe deg med å finne den riktige golfballen. Ta gjerne en titt her.
paymentBestilling og Betaling

Hvordan kan jeg legge inn en bestilling hos dere?

Gå til et produkt, klikk 'Legg til i handlekurv' på produktsiden, og fortsett deretter til kassen. I kassen, skriv inn dine personlige opplysninger og velg en leveringsmåte. Deretter klikker du 'på den grønne knappen og fullfører bestillingen din. Når bestillingen din er fullført, vil du motta en bestillingsbekreftelse via e-post.

Hvor kan jeg finne fakturaen min?

Fakturaen din blir sendt til e-postadressen din 1-3 dager etter kjøpet. Hvis du ikke finner fakturaen din, kan du logge inn på Klarna for å se fakturaen din.

Hvilke betalingsalternativer er tilgjengelige?

I samarbeid med Klarna tilbyr vi betalingsalternativene Kredittkort, Faktura (14 dager), Bankoverføring, og Betal i Avdrag. Vi aksepterer også betalinger via PayPal.

Hva er fraktkostnadene?

Fraktkostnadene er €6.90 for ordrer under €99. Ordrer over €99 har alltid gratis frakt.

Kan jeg endre bestillingen min?

Hvis vi ikke har sendt bestillingen din ennå, kan vi alltid gjøre endringer. Kontakt vår kundeservice for videre assistanse.

Jeg har ikke mottatt en bestillingsbekreftelse?

Etter at du har lagt inn bestillingen din, bør du alltid motta en bestillingsbekreftelse på e-postadressen din. Hvis du ikke har mottatt en bestillingsbekreftelse, kan det skyldes en feilaktig oppgitt e-postadresse. Sjekk også søppelpostmappen din, da e-poster noen ganger havner der. Hvis du fortsatt ikke finner den, vennligst kontakt oss.
local_shippingLevering

Når blir pakken min sendt?

Alle ordrer som er plassert før 12:00 på en arbeidsdag blir alltid sendt samme dag. Ordrer som er plassert på ettermiddagen, kvelden eller i helgen blir sendt neste arbeidsdag.

Hva er leveringstiden?

Leveringstiden er vanligvis 2-3 arbeidsdager.

Hvordan kan jeg spore forsendelsen min?

Når vi sender bestillingen din, vil du motta en e-post med en sporinglenke, slik at du kan spore pakken din. Hvis du følger lenken, kan du sjekke pakken din status og plassering. Når pakken din ankommer til hentepunktet, vil du motta en varsling via SMS, e-post eller brev. Hvis pakken din har ankommet, men du ikke har mottatt en varsling, kan du alltid hente den ved å bruke forsendelses-ID-en som er oppgitt i lenken. Hvis du har valgt hjemmelevering, vil pakken din bli levert direkte til hjemmet ditt.

Jeg har ikke mottatt pakken min.

Start med å sjekke e-posten din. Har du mottatt en e-post som lar deg spore pakken din? Hvis du har mottatt en e-post, kan du spore pakken din og se hvor den er. Hvis pakken din har ankommet til hentepunktet men du ikke har mottatt en varsling, kan du hente den ved å bruke forsendelses-ID-en i lenken. Hvis dette ikke hjelper, vennligst kontakt vår kundeservice. Hvis du har valgt hjemmelevering og ikke har mottatt pakken din innen 3 dager, kontakt vår kundeservice.

Pakken min har blitt returnert til dere.

Hvis pakken ikke blir hentet fra hentepunktet innen 14 dager etter ankomst, blir den returnert til oss. Gebyrer kan påløpe for å dekke kostnadene for både utgående og returfrakt og behandling av forsendelsen. Vennligst kontakt kundeservice for mer informasjon.
sentiment_satisfied_altÅpent kjøp

Hva betyr 90-dagers returrett?

Vi tilbyr deg en 90-dagers returrett, og du trenger ikke å betale noe for å returnere varen til oss. Vi dekker fraktkostnadene. Varen må returneres i vesentlig uendret tilstand, eller retten til å trekke seg tilbake gjelder ikke. Kontakt vår kundeservice for mer informasjon.

Gjelder returrettigheten hvis emballasjen er åpnet?

Returrettigheten gjelder selv om emballasjen er åpnet. Hvis du finner et problem med produktet du har kjøpt fra oss, kan du gjerne kontakte vår kundeservice.

Hvordan kan jeg returnere en vare?

Hvis du ønsker å returnere en vare, må vi sende deg en returetikett. Kontakt vår kundeservice for mer informasjon.

Hvordan kan jeg sende inn en klage angående en vare?

En defekt eller skadet vare må rapporteres innen 14 dager. Varen må returneres i vesentlig uendret tilstand. Vennligst kontakt vår kundeservice for mer informasjon.
help_outlineAndre Spørsmål

Hvilken golfball er best for meg?

Vi har en veldig nyttig og enkel guide for å hjelpe deg med å finne den riktige golfballen. Ta gjerne en titt her.

Hvordan graderer dere golfballene deres?

Sjekk ut vår side som forklarer hvordan våre ulike klasser er sammensatt på en enkel måte: Til Våre Klasser.

Trenger jeg en konto for å kjøpe fra dere?

Nei, du trenger ikke en konto hos oss for å handle. Du kan gå direkte til kassen uten å opprette en konto. Den eneste fordelen med å ha en konto er at du kan se din kjøpshistorikk.

Hvorfor kan jeg ikke logge inn på kontoen min?

Alle kontoer opprettet før 2020 fungerer ikke lenger. Vi anbefaler å opprette en ny konto eller sjekke ut som gjest i handlekurven. Hvis du opprettet kontoen din i 2020 eller senere, men ikke kan logge inn, kan det skyldes feil innloggingsopplysninger.

Kjøper dere golfballer fra enkeltpersoner?

Vi kjøper golfballer fra enkeltpersoner som samler baller. Ta gjerne kontakt med oss hvis du er interessert i å selge baller til oss, så vi kan diskutere videre.

Har dere en fysisk butikk?

Hvis du vil handle direkte med oss, kan du besøke vårt lager i Vårgårda Sverige. Våre åpningstider er på hverdager fra 07:00 til 14:00.

Niet gevonden wat je zocht?

Contacteer onze klantenservice

kundeservice@njgolf.no

Vi svarer innen 24 timer (Hverdager)

phone Ring oss

+46 322-30 02 68

Hverdager: 07:00 - 14:00